سرخط خبرها

فریمانی: امیدی برای تغییر در هیات فوتبال خراسان رضوی وجود ندارد

  • کد خبر: ۱۶۳۴۶۹
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
فریمانی: امیدی برای تغییر در هیات فوتبال خراسان رضوی وجود ندارد
کمک داور بازنشسته فوتبال ایران و خراسان رضوی گفت: با این فاکتور‌ها و قوانینی که در اساسنامه فدراسیون تدوین کرده‌اند، با توجه به آرایی که از روسای هیات‌های شهرستانی دارند، بعید می‌دانم تغییر خاصی در هیات فوتبال خراسان رضوی شاهد باشیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محسن فریمانی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص ثبت‌نام پرحاشیه انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: قوانینی گذشته‌اند تا فوتبال را از دست فوتبالی‌ها خارج کنند. اگر قبلا سیاسی‌ها به راحتی وارد فوتبال می‌شدند، در حال حاضر فوتبال حیاط خلوت سیاسیون شده است، چرا که عملا فوتبالی‌ها و ورزشکاران با این فاکتور‌ها دیگر نمی‌توانند برای انتخابات هیات فوتبال ورود کنند.

وی افزود: با این فاکتور‌ها و قوانینی که در اساسنامه فدراسیون تدوین کرده‌اند، با توجه به آرایی که از روسای هیات‌های شهرستانی دارند، بعید می‌دانم تغییر خاصی در هیات فوتبال خراسان رضوی شاهد باشیم. شاید هیات فوتبال استان با همین ترکیب و یا تغییرات جزیی به روند خود ادامه دهد. برای این موضوع از بالا برنامه‌ریزی صورت گرفته و دیگر روزنه‌ی امیدی برای تغییر در هیات فوتبال خراسان رضوی وجود ندارد.

تصویب اساسنامه هیات‌های استانی از با مشارکت احسان اصولی عمدی بود

کمک داور بازنشسته فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که با توجه به عضویت احسان اصولی در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال، آیا وضع چنین قوانینی برای اساسنامه هیات‌های استانی را تعمدی می‌داند یا خیر، گفت: نظر بنده این است که تصویب قوانین اساسنامه جدید هیات‌های استانی عمدی بوده است.

فریمانی در خصوص عملکرد هیات فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: صحبت کردن در این زمینه بحثی بیهوده است، اگر قرار بود تغییری ایجاد شود و حرفی شنیده شود در ۴ سال گذشته شنیده می‌شد. بزرگ‌ترین ایراد این داستان این است که گوشی برای شنیدن و اقدامی برای تغییر وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی اشخاص بزرگ‌تری داشتیم، اما هیچ همتی برای شنیده شدن حرف‌های بزرگان داوری استان وجود نداشته است.

کمک داور بازنشسته فوتبال ایران و خراسان رضوی گفت: اگر به رزومه افرادی که در کمیته داوران هیات فوتبال استان هستند نگاهی بیندازید متوجه جایگاه آنان خواهید شد.

وی بیان کرد: اگر می‌خواهیم عملکرد کمیته داوران هیات فوتبال استان را بررسی کنیم بهترین راه این است که یک روز در میان داوران استان حاضر شده و با آنان صحبت کنیم. روزمه افرادی که در این چند سال رشد کرده‌اند را نگاه کنیم. هر کلاس آموزشی و نظارتی بوده خودشان شرکت کرده‌اند. آیا در استان هیچ داور دیگری نداشته‌ایم؟ فقط همین آقایان کمیته داوران می‌توانستند تدریس کنند؟

فریمانی ادامه داد: جایگاه داوران سرشناسی همچون محسن قهرمانی، محسن ترکی، رضا سخندان و حسن کامرانی‌فر در خراسان رضوی نیست، بلکه جای آنان در مسند‌های بالای فدراسیون فوتبال است که آقایان آن را اشغال کرده‌اند.

وی گفت: به جای اینکه در ماه رمضان کارناوالی راه بیندازند و در هر شب از ۳ شهرستان بازدید داشته باشند، جلسه‌ای با مخالفان خود بگذارند تا صحبت‌های داوران مخالف را فقط شنیده باشند.

نتیجه برگزاری آن همه کلاس مربیگری در هیات فوتبال کجاست؟

کمک داور بازنشسته فوتبال ایران و خراسان رضوی با اشاره به عملکرد هیات فوتبال استان در زمینه مربیان خاطرنشان کرد: عمده کاری که توسط هیات فوتبال صورت گرفته برگزاری کلاس‌های مختلف و میزبانی از تیم‌ها بوده است. این تعداد مربی در خراسان رضوی مدرک معتبر مربی‌گری گرفته‌اند، اما نتیجه و عملکرد تیم‌هایشان کجاست؟ این مربیان در کجا مشغول شده‌اند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->